1000900511 |
El cervell adolescent i els aprentatges |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
17/3/2021 - 30/6/2021 (15 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
CT Consorci d'Educació de Barcelona |
|
Plaça Urquinaona, 6 (Barcelona)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Consorci d'Educació de Barcelona
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aproximació als fonaments de la neuroeducació de l’etapa 16-18
|
| |
Objectius |
a) conèixer el funcionament del cervell humà donant especial importància a l’etapa 16-18 per millorar els processos d’aprenentatge i de motivació dels adolescents
b) la revisió del paper del professorat en relació a la transmissió i generació dels coneixements dels joves .
|
| |
Continguts |
1a sessió: Introducció a la neuroeducació
2a sessió: El cervell adolescen- 3a Sessió: Anàlisi dels trets específics del centre i pautes metodològiques en relació a l’etapa de batxillerat
4a Sessió: Elaboració del projecte específic de centre a implementar el curs 21-22
5a Sessió: Revisió i valoració del projecte neuroeducatiu de centre un cop ja implementat al Batxillerat.
|
| |
Observacions |
Sessións síncrones: Els dies 17 i 24 de març. La resta de sessions a concretar amb cada centre
|
| |
Formador/a |
David Bueno i Anna Forés
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció i de transferència de coneixement
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat dels centres: Ins Viladomat, Ins Milà i Fontanals, Ins Nou Barris
|
| |
E-mail |
tsoler.ceb@gencat.cat
|
| |
|
|